سلام امام مهربان

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

سلام امام مهربان

می شود دل به امید تو تمنا نکند

 

روح برگشته به ایوان تو غوغا نکند

 

بعد چندی که میسر نشده دیدارت

 

چشم در صحن تو و سیر تماشا نکند . . .

 

دل نوشته:

زمستون، فصل محبوب من

نمیدونم چرا این فصل رو دوست دارم

.

.

ای امام مهربان

چقدر این روز ها دلم هوای حرم ات رو کرده

این همسایه گناهکار رو بطلب

 

ببار ببار ببار

برف زیبا

 

تا من با گلوله های برفی دردهای مردم را نشانه بگیرم

تا به من و دیگران سرایت نکنند!

 

ببار ببار ببار

برف سپید

 

تا غبار آلودگی ها از چهره ی کوچه های شهر رخت ببندند!

 

ببار ببار ببار

برف نازنین

 

تا زندگی دوباره سبز شود!

 



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت2:56---23 اسفند 1391
سلام ممنون از اینکه بهم سرزدی امیدوارم که همیشه سلامتی که بزرگترین نعمت الهی است را داشته باشی.اگر مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم.خبرم کن مرسی از خودت و وبلاگ زیبایت.

یــــــاس پارسی
ساعت7:54---15 دی 1391
گاهی چه دلتنگ می‌شویم
برای یک مواظب خودت باش
برای یک هستم
برای یک نوازش
برای یک …؟؟؟!!!

و من
چه زود
دلم
برای همه چیزهای خوب
تنگ می‌شود….


یــــــاس
ساعت22:55---12 دی 1391
آری؛
هیچ مناسبت و کریسمســــی ایده‌آل نخواهد بود؛
مگر این‌که انسان‌ها تصمیم بگیرند،
آن را به بازتابی از ارزش‌ها؛
خواستــــه‌ها؛
علاقه‌ها و قوانین خودشان تبدیل کنند....
میلاد حضرت عیسی(ع)،پیامبر صلح و آشتی، مبارک باد


سارا
ساعت23:07---9 دی 1391
سلام
مثل همیشه زیبا مرسی
مرسی


یــــــاس
ساعت0:47---7 دی 1391
راستی تن پوش زیبایت ، مبارک
امیدوارم در این فصل سردی که دوستش داری، گرم بمانی........
چراغ وبت، روشن باد و سوزان......


یــــــاس
ساعت0:45---7 دی 1391
وااااای وااااااااای
سردترم شد.................
زیبا بود از نوع سرد سرد.............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |